lite om thailand

medans det är reklam i våra bästa år vill jag skriva lite. kom på att imorgon är det exakt tre veckor kvar tills det bär iväg till thailand. vi kommer mellanlanda i moskva sen vidare till bankok. kommer inte ihåg vad staden där vi kommer bo heter, men var inte en så stor stad iallafall. vi har hyrt ett hus i en village några hundra meter ifrån stranden. vi kommer vara borta i en månad och dom sista dagarna kommer vi bo i bangkok för lite shopping. i huset finns det trådlöst internet och vi har med oss minst en bärbar dator så kommer blogga med bilder dagligen, eller så fort jag får tid iallafall. hoppas någon kommer uppskatta det :)

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

låter bra :)

2007-11-30 @ 15:16:03
Postat av: Carolina

Vad avundsjuk jag blir, vill också åka till ett varmt ställe :)

Postat av: Pauline

Tack!
Oj, jag kommer lätt uppskatta det! Thailand har alltid vart mitt drömresemål och nån dag ska jag tusan ta mig dit=)

2007-11-30 @ 17:12:18
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: Eric

Najs ^^

2007-12-01 @ 14:54:01
Postat av: MADELEJNE@PEA

jag längtar !

2007-12-03 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback