lite uttråkandeom min dag

vaknade runt 1 av att pappa säger att han har köpt hem lunch, så sakta men säkert steg jag upp och åt sen nästan hela dagen har jag bara slappat och såklart knaprat lite piller för huvudet. vid 3 tog jag en lång skön dusch sen fixade mig lite smått för att inte se helt död ut bland folk höhö. efter öppet hus gick jag och pappa och åt, jag tog en sallad delux och cola. vi åker hem och här sitter jag nu. nästan fit for fight och börjar känna lite illamående. om det också tänker hålla i sig blir jag galen. orkar inte med mer sjukdomar på samma gång. den här veckan som jag verkligen inte kunde vara sjuk .. nu tänkte jag gå upp till min syster som för tillfället har 40 graders feber, och göra dagens goda gärning och fråga om hon vill ha nånting. imorgon vill jag verkligen gå, med tanke på att jag förmodligen inte kommer få gå ut på kvällen sen annars. håller båda tummarna på att min kropp mår bättre.
btw, vill gratta therese som fick sitt körkort idag grattis!

image433


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback