mikael elias teoretiska

det blev så att jag tvingade mig själv till att åka på öppet hus iallafall. var grymt nyfiken på hur skolan såg ut och så. det va en väldigt liten skola , vilket jag tyckte va en nackdel till en början och kanske lite fortfarande men den verkade ändå bra. man får en egen dator, gymkort och gratis lunch på 8 olika resuranger. 1orna som går där nu är dom första som går där, ca 160 elever just nu. skolan va relativt fräsch eftersom den är ny och så. det som lockar är sam ekonomi inriktat ekonomi. där läser man också rättskunskap, som egentligen tillhör juridik som jag också vill gå. det har likson stått emellan juridik och ekonimi, så nu när det finns juridik att läsa på ekonomi är ett stort plus! så trots att det är en väldigt liten skola tror jag det ändå kommer bli denhär.

image432

gästboksinlägg
Postat av: Sara

jag går på teoretiska! :) fast jag går sp sam men kan rekomendera den skolan även fast den är väldigt liten så får man en bra sammanhållning, säkert något du hörde på öppet hus idag :)

2007-11-29 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback