min kväll

nu håller jag på att tappa tålamodet. jag hade skrivit en hel text & tog bort fönstret, TVÅ GÅNGER! hur klumpig får man vara. iallafall. jag & mikkis bestämde oss för att leka. samtidigt frågade stoffe om vi skulle göra något. så jag slog två flugor i en smäll. jag & mikkis flummade oss till bussen & mötte stoffe & stumma simon i centrum. dom ville cykla i centrum & vi ville gå bus eller godis hos sandra. men vi började med deras förslag, men det va  inge roligt. det roliga va att dansa i fontänen haha ! när vi gick mot sandra flummade jag jättemycket, fråga inte varför haha men jag är på bra humör idag ! men vi kom aldrig så långt som till sandra för vi gick till stoffe istället men stummisen drog. jag hörde han säga nej när jag sa åt honom att säga ja. hm, stum & dryg ? ^ hemma hos stoffe gjorde vi ingenting speciellt. lyssnade på musik, ritade på varandra, jag lekte med hans kryckor, vi snokade igenom hans rum osv. sen skulle vi ut till hans bil, som tydligen skulle vara en enda stor dildo eftersom basen fick hela bilen att vibrera. då va ju mikkis självklart tvungen att prova ;) jag kände ingenting nästan, det va mikkis som satt bak som fick känna på den vibrerande bilen. sen kom pappa & hämtade oss latisar som inte orkade ta bussen. nu sitter jag & plågas av en irriterande röst på tv 4. hahah det är hon som spydde live, den videon har ni väl inte missat ? hade den inlagd här förut. men hennes röst skär i min öron. imorgon ska jag ta bort stygnen vid 9, så måste upp tidigt! bästa att försöka sussa.pussar på er & godnatt


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback