nyhet - dagens

har fått lite förfrågningar om dagens outfit, så självklart kan jag testa det. om det är något jag kommer fortsätta med får jag se , men kommer lägga upp så fort jag hinner.

image388


idag blev det ganska enkelt

- blåa jeans , cheap monday
- vit tröjja , MQ
- vitt linne under, H&M


- svarta stövlar , din sko
- svart kappa , cubus
- vita vantar ,

gästboksinlägg
Postat av: Micaela

Hej, måste bara säga att din hårfärg på pressbilden är skitsnygg!!! Dessutom har du rätt stavning på namnet =) Ha en trevlig kväll! Kram Micaela

Postat av: N

enkelt men fint:)

2007-11-16 @ 20:45:05
Postat av: JENNIFER

fint :) vad har du för kamera?

2007-11-17 @ 09:59:45
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: Anonym

micaela : tack så mycket, tycker jag faktiskt också men den är lite mörkare än i verkligheten. men har faktiskt funderat på att färga det lite mörkare :)

N : tack :)

Jennifer : tack , den är ganska gammal men märket heter Trust. vet inte om det märket är så känt.

2007-11-17 @ 15:40:47
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback