omtagning av skolfoto, igen

image373haha nu kommer vi till dagens höjdpunkt, säkert veckans höjdpunkt. jag tror till&med det här fotot slog det första, eller aa kanske inte men det va askul att fixa iordning sig & ta kortet ialf XD vi börjdade på lunchrasten & fixade så mycket vi hann. alice sminkade nästan alla, sen började lektionen & alla hade sminksaker & allt möjligt uppe på borden kvar. sen hade vi en halvtimma på oss att fixa oss. jag klädde på mig , sminkade mig klart medans mix tupperade håret till max, mitt hår brukar inte hålla sig kvar eftersom det är så tunt så det va säkert en hel hårsprayflaska i det ^ sen när man kommer ut i skolan skrämmer man småbarnen & 8orna asgarvar & som vanligt består det ända ordet dom kan säga är "FREPPS" >.< tänker inte gå in på varför, det är bara barnsligt. när vi sen ska ta kortet står max & skriker så jag kan inte sluta garva så alla andra börjar garva. och det är ju meningen att vi ska se läskiga ut men det kunde jag verkligen inte. att hela 9:2an & andra står i rummet & i fönstrerna & kollar gör det bara värre haha. så på minst 5bilder står jag & asgarvar. sen på dom 20andra har jag ingen aning om hur jag ser ut & vill helst inte veta heller haha. jag & callmar sitter fast i handklovar & vi står upp så vi va tvungna att ta upp händerna lite snyggt för att man skulle se det, men annars vare väldigt kul. tror inte det jag nyss skrivit är så läsförståligt men är bara ivrig att berätta om våran roliga fotografering HAHAH. lägger in lite bilder ja fick av lite olika personer. kommer få fler senare så kanske lägger in dom.  haha när man ser bilden ser vi helt psyko ut! någon som känner igen alla ? bjuder på en lite mer närbild av mig, haha psyko!

image371

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback