på söndagar går man i kyrkan

men det har jag dock inte gjort hah. jag har istället tagit en rejäl sovmorgon och vaknade vid halv 1-1 har jag för mig. jag har mest chillat och gjort en del skolarbete. skulle följt med min kära syster till stuvsta för att hämta något men det fick hon göra själv eftersom jag orkade inte sminka mig, och ja jag måste sminka mig. vill inte ge folk mardrömmar eller så höhö. så jag fortsatte med skolan dårå.. dagens händelse måste vara chocken när en viss person, vars namn inte är värd att nämnas, till en viss del stöter på min syster. helt jävla sjuk i huvet är den personen enligt mig. kommentera helst inte vem det är, eftersom dom som vet vem det är och vad det handlar om har en anledning att dom vet det. så, ingenting mer med det.. nu har linnea iallafall kommit hem såg jag för en stund sen, hon bor granne med mig så hihi, får se imorgon om hon är brun vilket jag inte hoppas (a) då blir jag grymt avundsjuk. nu tänkte jag sova, kanske tid nog att göra det eftersom jag ska upp vid 6 kan jag tro. egentligen fattar jag inte att jag behöver det eftersom det tar typ 5min att gå till skolan, men det tar verkligen nästan en och en halv timma för mig att bli klar, plus jag ska ut med hunden så .. men ni får sova så gott för det ska jag försöka med, natti
imorgon hade jag tänkt pilla lite med designen igen, får se hur det blir


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback