sjuk plus stress är inte en bra kombination, men vad gör man inte för vännerna (a)

kom nästan precis hem från stan, nu sitter jag & knaprar på en morot haha. börjar tycka det är gott faktiskt. som sagt har jag varit hemma ifrån skolan idag eftersom jag inte mådde bra alls inatt & imorse. under dagen har jag mest sovit men också datan lite för att kunna planera hur vi skulle göra med stan & pengar till biljetter & sånt. laura var också sjuk så jag visste inte hur jag skulle få tag i hennes pengar till biljetten. jag ville inte utsätta henne för att bli ännu mer sjuk så självklart åker jag hem till henne & hämtar pengar. sen går jag till stuvsta station & väntar på tåget som linda & patricia är på. när vi kommer till åhlens väntar vi på mani som kommer en halvtimma försent. där köper jag min, amandas, lauras, linneas & lovinas biljetter. linda & patricia köper också åt massa personer. jag hade tur & hade lite småpengar men mest jämna pengar. däremot hade nån gett patricia 140kr i enbart småpengar, det tog ett tag att räkna ihop dom haha. när vi har alla typ 12biljetter så går vi mot 7eleven & tar var sin coffee cooler & brownie. vilket inte va så smart eftersom jag mått så jävla dåligt hela dagen & det första jag försöker äta är det. så nu mår jag lite illa igen men hoppas det går över tills imorgon. när vi sitter på mcdonalds & äter våra 7eleven grejjer haha, så kommer vi på att man skulle ju få en bandanas när man köper två biljetter. jag köpte ju 5, så jag skulle få två & samma för dom andra. jag messar mani & han säger att vi har 92biljetter & då får man inga. meh, vad spelar det för roll ? dom kostar ju lika mycket. dåligt tycker jag..
bilden; patricia,jag & linda håller i våra tusen experience biljetter hah. tagen från
absolutpatricia.blogg.se/

image357

gästboksinlägg
Postat av: Laura

tack mikaela en riktig vänn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback