skola igen

imorse försov jag mig rejält, jag ville inte gå upp. nästan varje dag på lovet har jag gått upp tidigt för att jag ska göra nånting, jag vill sova! jag hade dunkande huvudvärk också men ville inte gå hem för det. vi började med att komma försent en kvart på matten & så glömde jag skåpnyckeln så det va en bra start efter lovet. efter matten hade vi musik & fick ett tjockt häfte med luciasånger. iår ska vi gå luciatåg med 4orna, kommer bli så tråkigt. men bara att se glad ut & göra det bästa. den enda bra saken med lucia tycker jag är att låtarna får mig tänka på julen, att den är påväg. jag bara älskar julen! iår är jag ju inte i sverige då, men får väl pynta en palm eller något haha. efter lunch hade vi so, ANT (alkohol, narkotika , tobak). det ska vi jobba med i so ,  no & engelska. då hade vi handuppräckning på massa frågor. några av  frågorna va "har du rökt?" "drack du på lovet?". jag svarade ärligt eftersom han har lovat att inte gå vidare med svaren till någon, & det måste han hålla. ialf , på torsdag kommer det komma en ex knarkare & snacka om knart & sånt. det kan bli intressant, även om man kanske förstår hur det skulle kunna vara. sista lektionen hade vi hemkunskap & fick baka vad vi ville. min grupp valde kladdkaka, lätt & gott. nu ska jag äta , hoppas det blir något gott. hur har eran första skoldag varit ?


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback