snabbt internet, spansk vinst och facebook . en härlig blandning

äntligen går internetet snabbt på bärbara, då kan man ligga i sängen igen, haha skönt. jaha , vad ska man skriva om. orkade inte kolla på matchen längre men när jag gick stod det 3-0 till spanien så tröttnade på att kolla. tror matchen ska vara slut nu men det blev spansk vinst det är jag säker på, för har inte hört någon skrika vid teven som dom skulle om det blev svenskt mål.
förresten, dethär med facebook som antagligen alla har nu, inklusive jag då. men jag tycker inte det är så kul faktiskt. har hört många säga att det är så bra och blabla, men det är inte bättre än playahead, så jag går inte in på FB ofta alls. nej ser inte det roliga, vad har det som inte pea har? har ni facebook, skriv vad ni heter :)

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback