still sick

fick inte gå till skolan idag heller. men hade tänkt gå på mattelektionen iallafall frö att göra provet sen gå hem igen. den lektionen började 11 så jag somnade om och vaknade vid 11 (!) men hade som tur fått sms av emelie att matten va inställd och va imorgon istället. tur att nån informerade mig om det annars hade jag kutat dit utan smink och allt, ingen trevlig syn alltså haha. sen kom pappa hem med thaimat till mig, tur det också annats hade jag inte ätit något idag heller. en liten rolig sak är att jag har förmodligen smittat min syrra med halsont. så nu är hon också hemma , men har feber som hon alltid får när hon är sjuk. jag har ingen feber längre så hoppas på att jag får gå ut sen för hade tänkt gå imorgon .


gästboksinlägg
Postat av: FridahCharlotta

usch för att va sjuk.. krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback