tips: stäng av camen när du har besök

så vaknade jag för en stund sen. skulle ju till läkarn & ta bort mina stygn idag vid 9, men inte vaknade jag inte. så det får jag göra någon annan dag helt enkelt. idag vet jag att jag kommer vara hemma & plugga. delvis till teorin imorgon & lite skolgöra. ikväll får jag se, men blir förmodligen tumba för min del. höstlovet börjar ju gå mot sitt slut. har inte gjort så mycket speciellt faktiskt. vilat upp mig har jag iallafall, något jag kände jag behövde.
såg nyss en hemsk upplevelse i min kompis cam, behöver inte gå in på detaljer, men att stänga av camen när man har besök är en bra sak att tänka på kanske .. haha usch , nej vill få bilden ur mitt huvud.


gästboksinlägg
Postat av: fashi

fin design du har på bloggen :)

Postat av: fashi

haha okej :)

2007-11-02 @ 14:46:35
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: fashi

a det kommer den säkert bli, men det är så svårt att få den bra, eller svårt och wsvårt, men att få alla färger att passa in och så..

2007-11-02 @ 14:50:59
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback