tysklandbesök

imorgon kommer det två killar från en tysk skola till våran. det är en skola min tyskagrupp kommer sammarbeta med fram tills sommarlovet, har jag för mig. dom kommer vara med våran tyskalärare i några dagar och kolla lite och se hur det blir. det kanske blir så att vi ska åka dit och dom hit. kommer bli kul tror jag, asså inte att behöva snacka tyska men att åka iväg haha. men det kommer blir lite wierd tror jag eftersom dom ska lära sig engelska och vi tyska. no way att jag kommer prata tyska, för jag har ingen aning om vad jag egentligen har lärt mig sen 7an i tyska. ingenting som jag kommer ha användning till iallafall. våran lärare är knäpp, henne kan man köra med hur mycket som helst och hon fattar inte.. tycker synd om henne. fuck tyska

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback