uttråkad & idétorka

Hur lång är du? ca 165
Hur lyder det styggaste sms du har fått? haha , secret ;)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vad det är, men helst ringa
När såg du senast din mamma? nyss

Vilken ögonfärg har du? vet inte vad färghen heter, en blandning av grönt/blått/gult typ

Vilken är din favoritjulsång? hm .. har ingen
Vilken är din favoritplats? I min säng, med nån mysig är ett plus
Vilken plats föredrar du minst? offentliga toaletter, de har jag verkligen svårt för

Vad skrämde dig om natten som barn? att någon låg under sängen & skulle hugga en kniv underifrån

Vad fick dig verkligen att skratta senast? nyss, när en kille på pea skrev att jag har söta öron hahah
Sover du naken? inte när jag sover själv ialf , haha
Vilka ställen har du bott på?  flyttat en gång

Är du social? oftast, har även mina stunder när jag bara vill vara själv
Vilken är din favoritglass? ben&jerrys

Vilken är din favoritefterätt? brownies , mums
Vill du ha barn? vill jag säkert i framtiden

Kan du några andra språk än svenska? engelska , (tyska)

Vad spenderar du helst pengar på? shopping

Äger du dyrbara smycken? vet inte, i sånnafall är dom inlåsta i kassaskåpet ^

Vem är den roligaste människan du känner? bragge XD
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett telefonnummer tror jag

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback