Wednesday

jag vaknar av att det är sol ute! shit vad skönt tänkte jag och börjar fixa mig. men det sköna vädret höll sig inte länge , lite senare blir det molnigt och det tråkiga höst/vintervädret kommer fram igen. just nu är det väldigt mörka moln ute, usch jag vill till varmare breddgrader nu ! haha men det ska jag ju också, eller om lite mindre än 40 dagar drar jag. iallafall, till lite tråkigare saker, min skoldag.. eller den va inte så värst farlig faktiskt. vi börjar med tyska, chill eftersom vi kan göra vad vi vill typ, hon märker men säger inte åt. vi höll på med fårgor vi skulle fråga tyska gubbarns som skulle komma och hälsa på, som vi skulle träffa men hon kom aldrig till oss wohoo. dagens roliga va hantverken, eller tja roligt och roligt, men det är den lektionen man får jobba på sin klänning. jag ligger så mycket efter eftersom jag missade en lektion, och om man missar en så ligger man ett bra tag efter. men jag gör framsteg i min lilla takt. nu är jag ialf äntligen klar med att klippa ut alla delar i tyg & foder, så nästa gång ska jag börja sy. lektionen efter hade vi so, där jobbar vi med ANT (alkohol,narkotika, tobak) där jobbar jag med hasch, och även där går det frammåt. känner att jag måste börja skärpa mig på lektionerna, jag måste jobba så mycket hemmma eftersom jag slöar på lektionerna. no more ..


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback