bara massa problem

idag går ingenting som jag vill känns det som. jag har fått nått via msn som skickar runt virus. jag vet inte ens hur jag fick det för jag accepterade inte det han skickade det är jag 100% säker på. så den skickar runt viruset till alla på min kontaktlista så jävla jobbigt för måste stänga av datan för det funkar inte att bara stänga av msn. sen har vi den nya datan. vi har mobilt internet på den tror jag, & det bara jobbar sig så det funkar lite när den vill. det sista problemet för idag förhoppningsvis är att jag får inte åka till danderyd. eller jag får men måste vara hemma vid 10 för dom vill inte att jag åker hem därfirån via stan själv inatt. så jag får väl stanna i närheten, not . jag ska iväg till varje pris idag !

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback