ego pics

borde kanske sova.. men jag är bara inte trött. av en slump satte jag på teven & 5an gick igång. det är Jay Leno Show. brukar inte tycka han är så värst rolig, men nu är det folk som härmar kända musikvideos. hahaha asså lite kul äre att se en hårig kille spela rihana i umbrella eller en gammal gubbe som mims. så det roar jag mig med för tillfället. ska nog snart byta data & lägga mig i sängen. får se om jag slänger in ett inlägg inann jag somnar. annars säger vi godnatt nu så får vi se vad morgondagen har att komma med
bjuder även på lite egopics från idag


gästboksinlägg
Postat av: rasmus

söt (A)

2007-11-01 @ 18:04:33
Postat av: Lauraa

asså alltid bra på bild !!!!!!!!!!!!!
önskar att man fick vara som du!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback