FN dagen

idag försov jag mig, vaknade 20 över 7 & jag började 8. jag sminkade mig snabbt & klädde på mig sen var det bara att gå in till emelie. fick ett sms av linnea att hon inte skulle gå med oss. första lektionen är det engelska men våran engelska lärare har fått problem med bilen så våran svenska/so lärare ska säga vad vi ska göra på engelska, lät förjävligt hahah! på rasten gick jag till skolsyster för att byta kompress till stygnen på magen. det va första gången jag såg hur det såg ut, tycker det såg lite roligt ut . lixom blåa trådar sticker ut från huden. efter lunchen skulle jag med andra klassen till riksdan men jag missade bussen, eller aa missade .. kan säga att jag hade hellre dubbelpass i hantverk (syslöjd) . jag syr min balklänning som många andra gör. mitt i skulle vi va storsamling. det är något vi har i våran skola varje månad då hela skolan samlas vid scenen & det är typ framträdanden & sånt .. ganska tråkigt . temat var FN , eftersom det är FN dagen idag. folk som sjöng så dåligt som möjligt & nått tråkigt bildspel som man inte fattade nått av var några av punkterna. sen hade vi hantverk igen. jag ligger nog sist eftersom jag missade förra veckan. missar man en gång ligger man stort efter.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback