godmorgon, undefär såhär kommer min dag se ut

så nu vaknade jag för typ en halvtimme sen. vaknade inte av emils samtal , utan att min telefon pep av alla samtal & sms jag fått. nu ligger jag här & snackar med emil i telefonen. vi, eller rättare sagt han ska bestämma vad vi ska hitta på idag haha. så jag ska alltså vara med emil idag. har ingen aning vad vi ska hitta på än men det ordnar sif det också haha :)


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

föresten, måste man betala för en kalender, eller hur får man det? :)

Postat av: Anonym

lenaaj : nej kalendern är helt gratis. gå in på designadinblogg.blogg.se , där finns det jättebra tips. tex hur man får tillbaka sin kalender :)

2007-10-31 @ 19:47:57
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback