hemkunskap

efter läkarbesöket åkte jag till skolan igen för att vara med på hemkunskapen. vi skulle göra fajitas & brownies ! det kan man ju inte missa om man inte är typ dödssjuk. det gick bra men som vanligt ligger min grupp efter haha . amanda & emelie bråkar om nån vispgrädde & gurkor. jag & linnea är nog dom ända som inte lägger oss i, lika bäst så annars hade man väl fått nått i huvet. jag & laura gör fajitasen & emlie browniesarna. vi slutade alv 4 & började äta typ kvart över. vi är sånna tidsoptimister så vi är klara typ fem över halv. då hade vi massa disk också. våran hemkunskapslärare va tvungen att hinna med fyra bussen så hon lämnade oss kvar där för att fixa. när vi va klara skulle vi hänta våran rektor för att godkänna, suck . när han kom var det bara jag & linnea kvar & vi fick massa beröm XD

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback