höstlov !

äntligen är det efterlängtade lovet här ! har inte bestämt exakt vad jag ska göra men att det ska bli lyckat är något jag förutsätter haha. jag ska ha sovmorgon ! ska förståss till tandläkarn & slipa sista gången & ta bort stygnen men annars blir det fritt från tråkigheter hoppas jag. på halloween ska jag typ på middag hos min kusin men ska försöka slinkra mig undan, man ska ju festa då ajjt ? vad ska alla göra på höstlovet ?


gästboksinlägg
Postat av: Agnes

jag ska nog mest vara med kompisar...fast dom flesta ska resa bort, så jag kommer nog mest sova länge haha :D
svar: precis :D så skönt med lov! :D
ha en trevlig kväll

Postat av: Anonym

jag ska festa så mycket som möjligt ! :D

2007-10-26 @ 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback