I <3 SBN

som sagt så va jag på sbn ikväll. jag , laura, linnea, linn & linda plus alla andra som skullke dit , trängdes på bussen till kvarnen. när vi kommer fram var det iskallt & dom var försenade typ en halvtimma. vi stod där ute i en timma ! när vi äntligen kommer in får man välja på singel & upptaget band, tog såklart singel . sen byter vi om på toan. sbn hotpants & vitt linne med muuckis@. den här gången fick man inte gå med hotpants utan strumpbyxor, eller vissa fick med inte jag & linnea, vakterna sa till oss att ta på oss strumpbyxor. det va så jävla många med hotpants som kunde gå utan strumpbyxor utan natt bli tillsagda. laura kom på att det kan va för vi hade sbn
hotpants. alla sbn babes & sånt va tvugna att ha svarta strumpbyxor eller leggins. dom trodde kanske vi va dom .. ^
det började segt tycker jag med inte så ba musik. sista halvtimmen va lätt bäst! det va då jag lixom kom igpng &
det blev på nått sätt roligare :) under kvällen sprack mina av nån konstig anledning, jag slog till största äcklet
 någonsin, jag träffade david & erik, jag hade jätteroligt , jag & laura höll ihop hela kvällen <3. lägger in lite bilder
som togs när jag kom hem . kvällen blev väldigt lyckad, tack till laura som övertalade mig att följa med ialf. nu väntar jag på bilderna , hoppas dom kommer upp efter nån timme , som det gjorde på förra :)


gästboksinlägg
Postat av: Laura

varegoooood mikaela

Postat av: Glitterk0rn

jag fixade biljetter till er yaaaaa :D:D

2007-10-14 @ 15:00:08
Postat av: Anonym

kan inte du skriva den exakta länken till alla sbn bilder, inte bara stockholmbynight.se om du förstår?

2007-10-14 @ 19:18:59
Postat av: muuckis

anonym : bilderna från sbn igår har inte kommit ut än , men här är länken till alla andra bilder
sthlmbynight.se/start.php sen går du in på "vimmel" , så finns alla bilder där. sen finns det också bilder därifrån på fekka.se :)

2007-10-14 @ 19:28:53
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: Greken

Tjackade fjortis unge det är fan sorligt... fan va glad jag är att jag inte bor i snobb sthlm:) ha ett trevligt liv:)

grek

2008-03-01 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback