inte uppdaterat på ett tag..

så ska kan skriva lite om min dag. när jag vaknar vid 7 tror jag att jag har försovit mig eftersom jag trodde jag började 8. kvart i 8 går jag till linnea. hon öppnar inte och börjar tänka att något är fel. jag hade sovmorgon ! jag började klockan 9, så jag går hem och sätter mig vid datan. i skolan hade jag min muntliga presentation i engelska, om cancerfonden. det gick sodär tycker jag men hoppas på ett vg ialf. vi hade också två läxor i tyska idag; glosor & vi skulle kunna en text utantill. jag vägrade att göra det sista för jag tycker hon särbehandlar mig för mycket bara för jag är halvtysk. hon tror jag kan mer än alla andra och har högre förväntningar. helt sjukt tycker jag eftersom jag nästan inte kunde ett enda ord innan vi började med b-språk i skolan, har sagt det till henne men hon fattar ju inte. på idrotten hade vi hockeybögen igen, förstår inte att alla tycker han är snygg jag tycker han är äcklig bara. vi hade orienterieng, rätt så tråkigt. efter skolan åker jag och mamma till stan för att köpa ett mönster till klänningen vi ska sy i skolan. det blev inte modellen jag tänkt från början, men tror att med rätt färger & tyg så kommer den också bli bra !


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback