iskallt+skog+matteprov= ingen bra blandning

för en stund sen kom jag hem ifrån sundby. vi gick i grupper, jag gick med martina, nikita, jasmin & fredrik. vi skulle börja på nr 8, så vi va tvungna att gå typ hela elspåret & sen runt igen för att ta dom första. provet va inte svårt & sammarbetsövningarna va roliga. men jag tycker de va dåligt upplaggt, för det va iskallt & vi va i skogen. då kan man inte koncentrera sig precis. det skulle gå mycket lättare om vi bara satt i klassrummet.
idag ska jag till stan med mikkis & sandra & gå emot gatuvåldet. sen ikväll ska jag ut med massor folk .


gästboksinlägg
Postat av: Mix

HAHA, jag var skit posetiv idah xD

2007-10-12 @ 13:09:07
Postat av: Emelie

hahah jag med!

2007-10-12 @ 17:14:49
Postat av: muuckis

haha era hurtbullar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback