its friday baby !

äntligen är det helg . den här veckan har bestått av nästan enbart plugg. efter skolan var jag & emelie hemma hos mikkis. dom flummade mest runt med axe spray & allt möjligt som har den värsta lukten . själv parade jag ihop empsan med alec , nån av calles kompisar i danderyd. men hon va mer intresserad av att lukta axe med mikkis.  när hennes pappa kom hem kuta vi ut allt vad vi hade , vet dok inte varför men det gjorde vi . dom stank axe & emelie hade en fläck precis där man skulle tro hon pissat på sig ! vi drog ner till centrum när jag & mikkis köper cola & chips haha svullosar. i centrum blir emelie vårat lilla offer för en massa olika saker. i centrum möter vi många , dom flesta inga jag skulle välja att träffa frivilligt.. vi träffade också stoffe & kallad , eller vafan han hette . vi bästämmer lite smått att vi kanske kan träffas senare på kvällen. vi åker hem & äter sen åker jag & mikkis ner till dom i centrum . emelie hade nån bortförklaring så hon kom inte ;)
jag , mikkis , & christoffer x2 hade faktiskt kul, vi var i nån park & gjorde lite allt möjligt  bland annat sköt bollar på varandra , måste säga att jag visste inte jag hade så dåligt bollsinne hahah ! vi ringde massa folk & vi kollade när dom ramlade runt lite hur som helst . det va svinkallt men huvudsaken va att det va roligt . nu ska jag sova  är dödstrött , godnatt

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback