jag vet, jag ska sluta

" Älskar dig så otroligt mycke Mikis!<3
du lyser upp min dag och gör den ennu finare än den redan är :)
Och jag har alltid så jäval skojj när jag är med dig <33

du är den som tar upp mitt hjärta till max! <3
Saknar dig redan efter jag ser dig försvinna i kvällsmörkret och tänker: Fan kan jag inte bara få springa efter henne och aldrig gå ifrån <3
så svårt att förklara med ord hur mycket du betyder för mig älsklingen min <3<3

( Vi är grymma på att dansa du och ja älskling (;  hehe )

ÄLSKAR DIG!<33333333333333

 "

hittade det här inlägget i en personens blogg,  som jag inte ens behöver nämna tror jag ganska uppenbart .. jag vet jag ska sluta snacka om honom & sånt .. men efter dethär inlägger jg bara ville visa så blir det en ny början & verkligen försöka på riktigt att gå vidare.. det måste jag nu. som alltid har jag en liten ursäkt varför jag inte kan, men det är faktiskt inte så jävla lätt. tanken av att hon  är allt jag var för honom & hans familj och sånt. låter säkert aslarvigt, men det värmer ju när hans familj älskar en & att höra honom säga att han inte vill säga till sin mamma det är slut för hon skulle bli förkrossad. tänker på hur dom kommer se på henne nu. är jag konstig ?

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback