kommer snön ?

nu har jag precis borstat tänderna & tagit bort sminket. konstigt nog är jag inte trött, även fast jag har sovit en halvtimma inatt. eftersom jag inte kan somna så kan jag väl passa på att skriva lite. idag har det tydligen typ snöat i stan & norra delen av stan. om det ärhelt sant vet jag inte, ni som vet kan väl skriva ! men calle ringde ialf mig idag & frågde mig om det snöade hos mig också för det gjorde det i danderyd hos honom. så är snön på väg nu? usch jag vill verkligen inte ha snö. det ända som egentligen är kul är att åka bräda men nu får jag inte göra det heller. varför ska läkare ta bort allt som är kul. ska bli så skönt att slippa kalla sverige i en hel fucking månad snart , ouff !
fan vad uttråkande det är att vara uppe, måste sova men kan inte. imorgon ska vi vara klockan 9 på sundby för matte & idrottsprovet. kommer nog gå bra för mig tror jag, har räknat på bra hela kvällen.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback