let the game begin

det börjar kännas som när jag hade sovtävlingar förut. sitter i fotöljen med filt, kudde & fötterna på bordet. kommer ihåg när jag hade sovtävling med alex. vi båda satt i camen för att se om någon somnade & den som förlora skulle .. hm det kommer jag inte ihåg men det va något man inte ville det kommer jag ihåg. det blev oavgjort, vi båda va uppe tills det blev morgon & båda va fast beslutna att inte somna. jag har för mig att jag har haft en sovtävling med glim också. då förlora jag & somnade i camen, eller la mig ner på databordet så man såg inte mig. men snacka om pinamt ändå haha (a)´men jag va nära att vinna faktiskt (a)
sovtävlingar är kul, prova du med! en cam är ganska viktigt om man inte snackar i telefon. man bestämmer vad den som somnar först ska göra & sen köra igång.


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

han på svart vita bilden serut att gråta haha

2007-10-27 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback