lördagen

jag mötte mikkis vid bussen & vi drog till sandra. där slog vi in saras presenter; dildo, kådisar & sexspel. sen gick vi till sara. när vi kom dit var det några som va där & sen kom det fler efter. vi åt tacos & förkrök. efter va jag mest på övervåningen med mikkis, laura & sandra som inte fick äta klart så hon smååt lite ;) jag skuttade runt lite bland olika folk . kände mig riktigt social ^ en person som verkligen är värd att nämna är 'våldtäktsmannen' ! haha , han gick runt & tog på min rumpa hela tiden & ba fin rumpa du har . sen sa han hela tiden 'kom igen, vill du strula med mig' . han va riktigt packad hela kvällen, men han va rolig . erik kunde inte stå still, så mikkis fick skrika på honom väldigt mycket. när alla va tvungna att dra ut åkte vissa till tumba, vissa till stuvsta på fester & vissa stannade i hudd. vi stannade bland fjortisklungorna i hudd. jag tror alla vi som va där hade lite olika åsikter om hur kul det var. jag tyckte det va kul ! sandra & mikkis hade nog lite andra åsikter, kolla in ! det va allt jag kunde berätta om lördagen


gästboksinlägg
Postat av: Sass

mjau, det var inte kul ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback