många fikapauser

när jag var klar hos tandläkarn första gången mötte jag mamma i stan & vi fikade. sen kollade vi på skor i timmar. jag fick ett par ifrån skopunkten av mamma för hon ville jag skulle kasta mina leopardmönstrade. visst , jag ville ha nya skor så jag kastade dom. fast egentligen var jag ute efter ett par stövlar men hittar inga jg vill ha. antingen får jag korta ben i dom, fför hög klack, för stor klack & alla möjliga problem. jag vet hur jag vill dom ska se ut så får väl leta vidare. sen åkte vi hem & jag borstade tänderna. dom blödde som fan, tandläkaren typ missade flera gånger med slipmaskinen på tandköttet gör asont. sen bar det iväg till stan igen med syrran som sällskap. hos tandläkarn får jag typ som en plastsak formade efter min atänder som jag ska ha på nätterna. sen går vi också & fikar. vi sitetr & pratar ett bra tag & tar en latte på vägen hem. nu måste jag snart
duscha, eller försöka med stygnen på magen jag inte får duscha på ..
<3 / muuckis


gästboksinlägg
Postat av: MADELEJNE@

japps, vi fikade i stan igår(AA)
men den där kärringen som satt bakom oss lyssnade på allt vi sa >.

2007-10-26 @ 08:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback