medans jag ändå håller på ..

image317när vi köpre nya datan trodde jag det skulle bli hur skönt som helst med att kunna ha datan vart man vill utan sladdar & skit. men tele2 mobila internet vill inte funka när jag vill, man måste typ hålla på i 20minuter för att den ska funka.. det suger helt enkelt. är det någon mer som har mobilt bredband som har samma åsikter ?


gästboksinlägg
Postat av: Glitterk0rn

hade sånt förut, det sög, nu har vi något annat vetinte riktigt vad det rä, men tror det är din pappa som fixat :P

2007-10-30 @ 18:11:30
Postat av: e

funkar helt okej för mig

2007-11-01 @ 15:38:10
Postat av: Anonym

kan säga att det funkar mycket bättre nu. det va något fel på anslutningen bara! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback