min fredag

ja då ska jag berätta om min kväll/natt igår. ska försöka göra en lång historia kort^ eftersom jag inte hade sällis till centrum där vi skulle träffa alla, pallade jag inte gå ner först. men erik ringde mig & tillslut övertalade han mig. jag vet inte varför men jag sprang hemifrån till centrum XD det är nånting jag aldrig kommer göra om för det va asläskigt i industriområdet , det lät som nån va bakom mig hela tiden. när jag kommer till centrum är typ alla där. sara, hanna, sara, emelie, david, erik, jonte, jeppe, tommy, max, nikita, jassan osv . för mig började det segt , eftersom securitas kom lite då & då. det va verkligen svinkallt, så vi drog in till parkeringshuset & satte oss där, men böev bortkörda efter e stund. vakterna kom säkert minst fyra gånger & vissa kunde ju verkligen inte hålla masken & snubblade runt. men ingen blev tagen ialf ^ när david skulle dra med tåget haka alla på till stationen. där inne stod vi ett tag. sen bestämmer vi typ att vi ska till tumba, eller erik & max fyra tjejer fick åka till hans kompis. när vi kommer till tumba möter vi några turkar som en kille tydligen hade bråkat med. dom följer efter oss & dom såg inte roliga ut. tack vare några hysteriska brudar hann dom aldrig fram till honom innan väktarna kom. en sak, jag hatar verkligen nattvandrare. dom är jobbiga! man kan göra vad som helst men dom får intr göra nånting åt de, dom försöker bara psyka en med massa snack. typ två eller tre nattvandrare följer med oss på bussen. max sjöng hela tiden på icas reklamlåt XD när vi skulle av ville inte ena sara gå av så hanna , som också skulle med till eriks kompis , va tvungen att gå på igen. så då vare bara sara, jag & erik. dom andra som va kvar på bussen visste ng inte ens vart dom skulle. vi möter några snygga killar & en tjej. vi går hem till nån, typ jens hette han. när vi kommer in kändes de som jag va i himelen , värme ! haha det va så jävla kallt ute, va en ends stor isklump. det första dom gör är att spela nått spel. kommer inte ihåg hur det gick till bara att om man förlorar måste man dricka några klunkar & man får inte pissa. när dom tröttnar på det har jag för mig att dm sätter på tvn & direkt slår på porrkanalen. killarna som va där va sköna, faktiskt så va dethär nog den roligaste kvällen på länge. även fast det inte låter roligt, men kan inte skriva allting här i bloggen tyvär. när klockan är lite för mycket, ringer sara en taxi & jag blir avsläppt i centrum. sen vare bara att gå hem, men va kanske bäst så... ^


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback