my life be like ..

" Om vi säger, att jag dumpar dig för en annan. Självklart mår du dåligt eftersom du fortfarande älskar mig. Du försöker få mig förstå hur du mår, inte för att få mig må dåligt men för att jag ska sluta ignorera problemen som inte bara du borde få ta del av. Du försöker komma över mig & gå vidare men det går bara inte. Du vill inte förlora mig men du inser att det har du redan. Du vill inte förlora vänskapen med mig för vänskapen som vi haft kunde du prata om allt med mig. Minsta lilla sak får dig att tänka tillbaka & du mår bara sämre när du väl tänker på minnen. Du vill bara få mig förstå att du vill inte må såhär längre, du vill bara gå vidare. du vill bara inte älska mig längre, men det är lättare sagt än gjort.. för ja , du älskar mig fortfarande. Du fick även veta för nån vecka sen att du försökt hoppa ifrån bron packad när jag dumpat dig, av en kompis som hittat dig stå där redo för att hoppa. det får dig tänka på livets mening. Om vi säger såhär .. välkommen till mitt liv. vad skulle du gjort ? "


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback