ny design, bra / dålig ?

nu jag har fixat med designen på bloggen. har ändrat till en ljusare bakrund, ändrat färgen på texterna. har skaffat en klocka, som jag tänkte byta ut sen när jag orkar eftersom jag hittat en ny sida men inte riktigt orkat just nu.. jag har också gjort visningsbilden större. när jag orkar & får tid över ska jag även göra en ny header som passar in på nya designen, så får se hur det blir ! men vad tycker ni läsare, är designen bättre / sämre ? något man kan ändra på för att få den perfekta helheten, kommentera precis vad ni tycker !

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

den förra designen var ner "höstig" den här designen är mer "neutral" lixo, tycker den vart väldigt fin

2007-10-31 @ 12:08:34
Postat av: Anonym

vart har du hittat bakgrunden? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback