orientering på sundby

idag vaknade jag ca 20 över 8 , jag vaknade inte av min väckarklocka. vid halv ringer alice & frågar om vi ska cykla eller gå till sundby. vi bestämde oss för att gå. men när vi kommer ner till bussatationen i balingsnäs står det några från klassen där så vi tar bussen istället. när vi kommer till sundby vid 10 kör vi nästan på en gång ut i skogen. jag hade en egen karta & stämpelkort men sprang lite med alice , emelie & dom som man hamna med på vägen. dumt av lärarna tycker jag att släppa iväg alla 8or & 9or samtidigt med samma karta, för det blir ju så att det är  nån som följer efter en & en som ska samma väg framför. så omöjligt att vara helt själv, som dom tyckte man skulle för att få högre betyg. det va 13 kontroller med ganska stora mellanrum. jag sprang på 58min & 10sek. så vi slutar alltså vid 11, aweesoome! vi tar bussen hem & jag somna nästan direkt när jag kom hem. nu måste jag städa mitt rum, detvar min dag

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback