sicken rolig kväll ..

dagen började som sagt med att plugga lite teori inför lördagen när jag & linnea ska på mopedskolan. efter jag har duschat, sminkat mig, plattat håret & allt det där. sen kommer mikkis & sandra. dom äcklar sig lite med min hund, dvs mikkis leker att hans ben är en dildo & så fortsätter det lite så haha .. sen går vi ut. vi hade fått frågan om vi ville komma på fest, så visst vi drog dit. men det gick tydligen inte bra, eftersom en massa kommentarer kom upp. bland annat det uttjatande ordet fjortisar, av några som tydlingen inte har en jävla aning om vad en fjortis är. eftersom jag inte vet att jag är en fjortis så tar jag inte åt mig, men såklart blir man irriterad på att man blir bjuden dit men när man väl kommmer dit verkar man ju så välkommen .. aja , linnea , mikkis, sandra & jag drog. först gick vi runt & tog lite flummbilder & sendrog vi till centrum. där kom kvällens andra fjortiskommentar av sthlms största madrass. så nu sitter jag här hemma & snackade nyss med bragge & nu calle i telefon. han säger att han hade rosa stygn på rumpisen förut, how interesting right ? ..

http://www.gratisgodis.se/?r=30659

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback