SISTA DAGEN MED TANDSTÄLLNING !!

det finns nog ingenting bättre än att veta att imorgon kommer mina tänder inte längre vara metallfärgade , utan vita! eller aa någulunda ialf. min tandläkare ska typ slipa dom så dom kommer ju bli lite vitare men annars har mammsen lovat tandblekning :) jag har fortfarande en fråga , det känns som man måste göra nånting speciellt dan innan mantar bort den . har någon nått förslag ?  :) lägger in en sexig bild med tandställningen


gästboksinlägg
Postat av: jennifer

Ät allt som du haft svårt att äta innan och dra tungan mot tänderna så som de gör på reklamer. Det kommer kännas sjukt lent :) Du kan alltid fira med dina kompisar!

Postat av: Glitterk0rn

Mikis är inte braceface längre :O :D

2007-10-24 @ 21:51:06
Postat av: Anonym

jennifer : aaa att dra tungan mot tänderna är något jag verkligen kommer göra 24/7 (a)
linnea : joo just nu är jag XD men inte imorgon !

2007-10-24 @ 22:20:11
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: g

sööt ju (a)

2007-10-24 @ 22:27:17
Postat av: sass

ta bilder när du är hemma sen :D jag vill seeeeeeeee:D:D:D

2007-10-25 @ 12:58:20
URL: http://sasmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback