studiedag , naat för mej

imorgon har vi studiedag, yes lixom. ute ikväll, sova länge imorgon & göra vad jag vill. men nejnej jag ska upp 7 för att vara hos tandläkaren i stan halv 9! sen ska jag tillbaka dit kl halv 5 , men vet inte varför. JAG SKA TA BORT TANDSTÄLLNINGEN ! haha om någon kanske har missat det (a) fast ändå känns det lite sorligt , eftersom den har blivit lite av min image eller vad man säger. den är en del av mig. dom flestas reaktion när jag sa att jag skulle ta bort den va "men nej du är ju söt i den varför ska du ta bort den" jaha är jag inte det utan eller hahah. ska man ta den som en komplimang eller inte. har ingen aning men tar det som en bra sak eftersom många tycker inte man passar i tandställning^ för skojjs skull lägger jag upp bilder före - under - efter bilder imorgon så man förhoppningsvis ser skillnaden ! kan säga att jag såg ingen skillnad på mina tänder förrän jag fick gipsmodul av mina tänder innan. shit vad dom såg ut :o förresten har alla studiedag imorgon ?

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback