tandställning borta !

idag vaknade jag vid 7 för att fixa mej & sånt. jag tog bussen & sen pendeln till stan. när jag kommer in i väntrumet hos tandläkarn var jag fett nervös, vet inte varför. har ju varit där hundra gånger innan. när jag satt mig i stolen & åker neråt försvinner det helt. hon börjar med att knipsa av tråden med en tång, sen dom sakerna som sitter fast på tänderna med nån annan tång. trodde hon skulle knipsa mig i kinden som dom gjort förut med en sax^ sen ska hon slipa. aj fan vad det va obehagligt, det ilade & lät så äckligt. men resultatet blev rätt så bra tycker jag. helt klart värt all smärta, även fast man inte tycker det för tillsället när det gör som ondast.
nästa vecka ska jag tillbaka för att slipa dom rakare. lägger upp bilder med resultatet. senare tänkte jag lägga upp bilder på före - under & efter , låter bra ?

image266


gästboksinlägg
Postat av: Jennifer

fan vad raka tänder du fick. SKIT FINT! :) :)

Postat av: micela

aaa jag är jättenöjd. fattas bara den sista slipningen så blire perfa :) !

2007-10-25 @ 22:34:26
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback