tionde oktober

kom hem för ca en timme sen. idag såg det inte så kallt ut när jag kollade ut genom föstret, så dagens outfit blev svarta strumpbyxor, svarta shorts, vit långärmad tröjja & en lång halsduk. när jag gick till emelie höll jag på att frysa ihjäl på den lilla sträckan, hon bor över gatan. första lektionen hade vi engelska, vi skulle läsa. jag läser en bok som heter typ digging to amerika, eller något sånt. på matten hade vi en genomgång inför provet på fredag. det kommer vara lite speciellt. vi ska vara på sundby & gå 4-5ornas orienteringspår i små grupper. på alla 11 kontroller kommer det vara två uppgifter; en samarbetsövning i idrott & en individuell i matte. kan funka tror jag. efter lunch hade vi hantverk (slöjd) . jag syr min balklänning. det är ganska många som gör det. min är champangefärgad i nått silkesliknande tyg. lägger in en bild på mönstret jag köpt. det kommer förmodligen bli den klänningen som är vit, men kommer inte ha nått mönster på överdelen eller dubbeltyg på kjoldelen. jag har inte bestämt mig helt vilken klänningsmodell jag ska ha. egentligen är skillnaden på modellerna inte mycket. det är axelbandens tjockek. på den svarta är dom ca 1-2cm, röda är tunnare på nedre delen & blir tjockare längre upp & den vita har ganska tjocka band men veckade. kommentera gärna vilken ni tycker :) ! nu ska jag fortsätta läsa gymnasietkatalogen haha. kanske låter lite nördigt men jag vill välja rätt program & skola .


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback