tråk kväll

har nyss bytt om till något lite skönare att ha på mig. strumpbyxor, lång skjorta & strumpor/sockor. ikväll har jag bara haft allmänt tråkigt. har haft en del att göra & fått många erbjudanden att göra saken men jag har inte orkat gå utanför dörren helst inte upp ifrån stolen jag sitter på. så jag får väl skylla mig själv. jag har som sagt installerat nya datorn eller pappa installera & jag fixade lite på slutet som alltid. sen har jag också kollat runt på många bloggar, tycker sånt är kul & se vad andra skriver om. har kännt mig poppis ikväll eftersom min mobil har gått varm. alla vill prata med lilla mej. haah not, dom vill bara få ut mig för dom är underbara vänner som bryr sig.
shit , nu somnade jag i stolen här, borde kanske börja tänka på att röra mig uppåt & sova. skulle vara så skönt. sov så gott alla läsare, godnatt


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback