trött dag

idag har det varit en trött dag. av vissa orsaker så sov jag ca en halvtimme inatt. när jag vaknade hade jag dunkande huvudvärk men fick pallra mig till skolan eftersom mamma & pappa har åkt till tyskland tills på måndag så ingen kan sjukanmäla mig. det var inget speciellt som hände idag. jag & emelie rymde från tyskan & gick till snorbjörn, vår syo. jag har tänkt länge på juridik & sånt. så vi kom in på att jag kunde söka samhälle inriktat juridik. den inriktningen är det bara två skolor i stockholm som har, östra real & brännkyrka gymn. jag sa att östra real verkar mest lockande & till de behövs minst 10VG. jag hade 5 eller 6 st VG i 8an, så får lägga på ett kol för att komma in. så förmodligen så blir det mitt förstahandsval. "om du vill gå med alla bratz , så ska du välja östra real" som snorbjörn sa^ mitt andra kommer bli nån skola i närheten, typ sjödal. på idrotten hade vi jujutsu med pekka. haha han är skön, eller för en gångs skull så är det max & co som gör lektionen rolig ;)
nu ska jag plugga inför matteprovet imorgon för som sagt, måste skrapa ihop minst några VGn

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback