två av tre avklarat

det andra läkarbesöket den här veckan. idag skulle jag ta bort en leverfläck på magen. emelie som också tagit bort en sa att det ända som känns är bedövningsprutan. calle försökte skrämma upp mig med att dom kommer söva ner mig & vakna med ett stor hål i magen. sen skulle dom hälla salt i & sy igen. asså killar har ju bara sån dålig fantasi hahah. när jag kommer dit ska jag lägga mig i ett rum som ser ut som ett oprerationsrum. sprutan sticktes lite när han spruta in bedövningen men annars kände jag ingenting. jag han knappt reagera förräns han hade klippt bort den. när jag kollar på magen blöder det som fan haha hon hämta nya bomullstussar hela tiden & såg jättestressad ut, stackarn. sen sydde han & sen åkte vi hem. hemskare än så vare inte

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

varför skulle du ta bort en leverfläck?

2007-10-23 @ 16:36:26
Postat av: Anonym

för den var irriterande & jag kom ofta åt den så det gjorde ont. den kan också varit av den farliga sorten så läkarn tyckte det va bäst att ta bort den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback