vanlig torsdag

eller nästan ialf . vi hade so prov idag . det va faktiskt inte svårt , 9 frågor som va lätta att svara på om man hade pluggat. jag läste boken typ 2 gånger & skrev ner lite stödord. så jag tror jag kommer få minst g men hoppas såklart på vg . mvg är bara att fortsätta drömma om kan jag tro . ikväll ska jag , sandra, mikaela & emelie till centrum & köpa ben & jerrys för att fira att provet äntligen är över XD det är vi värda , enligt våran lärare så måste vi få g på provet för att få g i so (vi har blockbetyg) . till lunch fick vi tacos . emelie , linda , linnea & jag proppade en tallrik med nachos & en liten tallrik med salsa, guacamole & nån annan sås . haha vi är sånna tjockisar . annars har det varit typ som en helt vanlig torsdag

gästboksinlägg
Postat av: Lauraa

meen fuck of jag missar all god mat när jag är sjuk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback