varför

jag vet fan inte ens vad jag ska skriva. nu om fyra timmar åker min storasyster till arlanda, för att åka till usa igen. jag vet inte hur jag ska känna inför det, för jag kan erkänna att jag inte va helt glad vid tanken när hon skulle komma hem. nu är det mer att jag vill inte att hon åker, vill inte säga hej då till henne. jag klarar inte av det. bara jag tänker tanken att krama henne & veta att det är sista gången man ser henne på länge gör ont i hjärtat & tårarna blir bara fler. känner mig så jävla mesig. det blir inte heller bättre av att när jag väl är ledsen så kommer allt som hänt på sistonde tillbaka i tankarna & det gör det bara ännu värre. vet inte om jag kommer blogga imorgon eller i helgen, kommer ha lite fullt upp. kommer verkligen inte orka sitta hemma så tankarna äter mig innifrån. så kommer göra så mycket jag kan för att hålla mig sysselsatt. nu ska jag gå & sova & försöka undvika ett farväl ..

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback