back in the 80's

idag redan på morgonen kännde jag mig inte bra, men gick till skolan. jag stannade tre lektioner sen palladejag inte längre. hade så jävla ont i huvet. när jag kommer hem går jag & lägger mej en stund. när jag vaknar fixar jag kläderna jag skulle ha imorgon på vårt skolfoto. vi ska ha temat 80tal. jag tänkte ha rosa eller turkosa tights, lång färgglad, förstor tröjja, ett rosa linne under det. kanske ett skärp, gula benvärmare, röda converse & stora neon armband. håret skulle vara jättetuperat, ton med hårspray behövs då såklart efetrsom mitt hår är så jävla tunt & går ner igen efter fem minuter. när det va tupperat skulle det bli en hästsvans på sidan. sminket skulle vara typ rosa/rött läppstift/läppglans, någon färgglad ögonskugga, mycket eyeliner, mascara & rosa rouge. det roliga är att våran rektor skulle aldrig gå med på att vi har teman & hon vet inte att vi ska ha det. haha, jag citerar en tjej i min klass ''hoppas hon sätter bulljäveln i halsen'' ^ men jag tror inte jag kommer kunna gå imorgon tuvärr, eftersom jag mår som jag mår. men får se hur jag mår imorgon.

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

nej men vad roligt jag älskar åttiotalet :D

2007-09-03 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback