bästa skolfotot ever!

idag hade vi som sagt skolfoto. jag hade inte tänkt att gå egentligen, men dom ringde & tjatade så jag gick dit iallafall. det va så kul, när jag kom in till gympasalen där alla fixade sig, fick jag en chock när jag såg alla killar. 9.2an hade östermalmstema, killarna hade fonduation, puder, rouge & indomin! haha, riktigt sexxigt asså^ min klass hade ju som sagt 80tals tema. om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att alla skulle vara så villiga till våra teman. men precis alla hade fixat sig med kläder, smink, hår. det va riktigt kul tyckte jag ! själva fotograferingen va jätterolig. jag & några till satt med klubbor i munnen, frida hade en elgitarr, alice blåste såpbubblor, linnea & linda satt med mickar & saga satt i spagat ! eller splitt jag vet inte vilket det va (a) men det va faktiskt roligt, och jag är glad att jag gick iallafall :)

gästboksinlägg
Postat av: Saga

Haha, spagat var det! ;] Och fotot kan ju inte bli annat än awesome! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback