chill dag

idag hade vi vikarier hela förmiddan, så det va bara att göra ingenting nästan. vi skulle göra några engelska papper & matte. sen drog jag , amanda & alice hem till amanda för att kolla på hennes urgulliga kattungar. jag vill också ha katter ! haha, jag kommer nte ihåg om dte va gucci eller stumpan som va nina, men det va grymt coolt haha. när vi kom tillbaka skämde jag först ut mig. vi hade en lektion sen sluta vi! efter det hände något grymt äckligt, no details ! nu ska jag snart till godisbåten & sen ska jag packa inför helgen. <3

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

kan du inte säga va de va som va pinsamt
?? :D

2007-09-21 @ 15:28:12
Postat av: E

säg vad som var pinsamt, snälla?

2007-09-21 @ 15:59:02
Postat av: muuckis

haha ojj,nej så värst pinsamt kanske dte inte va mest skämmit. våran skola består av mycket fönster, fönster jag ofta fixar till frillan & så i. när vi kommer gående där förbi matsalen tänker jag inte på vilka som sitter där & kollar på när jag fixar lite. sen efter några sek börjar jag tänka på att dom tre ansikten känner jag igen. såklart är det tre som har sällskap med en perosn jag saknar mest i hela världen just nu. dom möter jag också senare idag. eftersom jag stått & fixat sminket precis framför dom .. så aa kanske ni fattar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback