dagens händelse

när jag gick till skolan imorse tänkte jag bara på min sköna säng där hemma. trodde dagen skulle bli seg som fan. men det hände lite roliga saker. men den som slog allt va nog när lindas moppe inte ville stängas av. patrisia kommer för att hämta emelie, som skulle hjälpa. nästan alla hör då & följer med ut. jag tror faktiskt alla försökte på alla sätt & vis att få av den. efter en stund skulle hallberg försöka, han typ höll i nått. då äntligen stängdes den av! men det slutar inte där. när den äntligen är avstängd, tappar hon moppen, men amanda & max tog emot den som tur va. sen när vi slutat, går vissa ut före alla andra. linda har larm på sin moppe & alla killar fick igång det minst fem gånger var. haha, den moppen diggar jag verkligen. jag säger som amanda, man skulle nog varit där för att se hur kul det va, går inte direkt att förklara det roligt ;)


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback