filmkvällen

kom precis hem ifrån emelie där vi & tjejjerna hade filmkväll. till en början hade emelie problem med sladdar & shit men det löste sig. först kollade vi på simpsons the movie, den va rolig. sen skulle vi rösta mellan nya harry potter & shrek 3. på nått ologiskt sätt vann harry potter. den va såå boring så mikkis & amanda som jag delade vattensäng med, höll på att sparka & slå & slå på varandra, som förresten kom till 90% på mej om ni inte visste det(!) haha . emelie & sandra va seriösa klubben & ville verkligen se filmen, så emelie hämtade en vattenspruta för att spruta på dom, eller aa det kom ju också på mej såklart eftersom dom tar mej som skydd XD när jag tillslut lyckades ta mig ifrån sängen va mitt hår nästan helt genomblött , men sånt man får räkna med när man umgås med mina bruds ;) efter harry filmen satt vi & pratade om allt mellan himmel & jord. ännu en lyckad kväll med er. nu är jag bara så trött & blir inte piggare när jag vet hur mycket jag måste plugga i helgen. vi har minst två prov, tre läxor i tyska, en inlämning i no & jag har en presentation i engelska. den här veckan kommer bli stressig ! så jag ska ta bort sminket , borsta tänderna & sen sova . nattinatti på er <3

gästboksinlägg
Postat av: sandy pandy

hahaha seriösa klubben ^^ jag hade ju sett fram emot den där filmen och laddat upp med mina favvochips :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback